Hotel Shaoxing Yukun Sheraton

Shaoxing Yukun Sheraton Hotel1

L'Hotel Sheraton Shaoxing Yukun hè situatu annantu à u pittorescu fiume Cao'e cun trasportu convenientu. Cù una superficie di 2500 metri quadrati, hà una lussuosa sala di banchetti senza pilastri, è 12 sale di banchetti è di cunferenze di specifiche diverse. Inoltre l'hotel hà ancu una serie di posti di salute è di divertimentu. Da l'hotel, pudete facilmente ghjunghje à u circondu unicu innovativu è vibrante parcu di l'industria creativa digitale-E Tour Town, è a piattaforma di osservazione-u balcone di a cità, per gode facilmente di a bellezza di u fiume Cao'e è sentite l'usi locali. I clienti ponu ancu ghjunghje facilmente à l'hotel attraversu l'autostrada Hangzhou Bay.

U Sheraton Shaoxing Yukun Hotel hà più di 300 camere è suite spaziose è confortevoli, cù una vista larga di e camere è una vista senza ostaculi di a cità. Ogni stanza hè dotata di biancheria da letto è di bagnu di alta qualità, TV in alta definizione da 55 pollici, rete piena di cobertura piena senza fili è altre facilità è attrezzature.

L'albergu hà 3 stili diversi di ristoranti è salotti cinesi è occidentali, purtendu à l'invitati una seria di specialità. L'elegante è cunfortu bar di a lobby pura crea un spaziu di riunione per l'invitati, induve l'invitati ponu rilassassi, riunisce o tene riunioni d'affari, è gode di un caffè fragrante o di vini fini è di dessert. U Restaurant Feast Signature Western furnisce spuntini gourmet è buffet tutta a ghjurnata, permettendu à l'invitati di gode di un viaghju culuritu di cucina glubale in un ambiente elegante è cunfortu. Sceglienu ingredienti freschi è di alta qualità di a stagione, u Restaurant Caiyuexuan Chinese hè unicu per a so ingenuità, chì furnisce cucina autentica di Jiangsu è Zhejiang è cucina cantonese.

L'albergu furnisce ancu à l'invitati una ricchezza di facilità di svaghi, cumprese una piscina coperta riscaldata è un centru di fitness 24 ore. U Sheraton Executive Lounge crea un ambiente tranquillu è cunfortu per l'invitati à u pianu esecutivu per ripusassi è rilassassi. I clienti ponu godere di una colazione confortevole, di bibite analcoliche è di spuntini tutta a ghjurnata, è ancu di procedure di check-in è check-out esclusivi è cunvenienti.


Tempu di posta: Jun-03-2019