Mde una parte di u casu di cooperazione hotelera in 2020

Hotel Shaoxing Yukun Sheraton
L'albergu hà 408 insemi di camere d'ospiti Deluxe vista fiume, cù a prima. vista linea di u fiume Cao'e U ristorante Grand Banquet Western, caiyuexuan, ristorante cinese è assai altri ristoranti caratteristici furniscenu à l'invitati di u mondu piatti caratteristici cinesi è occidentali. Cù una superficie di 2500 metri quadrati, hà una lussuosa sala di banchetti senza pilastri, è 12 sale di banchetti è di cunferenze di difrt pecitaiono In aghjunta, l'hotel hà ancu un numeru di lochi di salute è di lesioni. chì perfettamente intgrate fness heatn, lesure and business social acivies Piscina interna, centru di fitness, sala di ping-pong, sala di biliardo è altre faccità di passatempi è fitness sò tutti dispunibili, guidendu a tendenza di a moda è di a salute.   

Sheraton Guangzhou
L'hotel hà un totale di 274 camere spaziose è confortevoli, cumprese 26 suite è una suite presidenziale. L'hotel hè situatu in u core di Fanyu Wanbo CBD, una di e zone finanziarie è cummerciale più prospere di Guangzhou.

Crowne Plaza Nanhai Foshan
Crowne Plaza Nanhai Foshan hè sottu a marca Crowne Plaza di InterContinental Hotels Group. L'hotel hà 315 camere è suite muderne è eleganti, 1.000 metri quadrati di spaziu di riunione multifunzionale, totale di 4 sale di riunione. U centru di fitness di classa mundiale, spa, piscina à temperatura custante è altre strutture di svaghi perfetti danu una straordinaria esperienza intercontinentale.

Mdesafe a part of hotel cooperation case in 20201

Crowne Plaza Shanghai Hongqiao
Crowne Plaza Shanghai Hongqiao hà 331 camere è suite eleganti cuncepiti, 3 ristoranti selezziunati, 1.100 metri quadrati di spaziu di eventi fexibile in 4 sale di riunione, è eccezziunali facities. Perfetta per i viaghjatori d'affari è di piacè.

Hilton Zhuzhou
L'albergu hà 298 camere è suite lussuose è confortevoli, trasudendu u calore di a casa in un stile bellu, hè u locu di sognu induve puderete gode di una bona notte di sonnu. Ogni stanza di l'hotel hà una bella vista.

Mdesafe a part of hotel cooperation case in 20202

Wanda Vista & Realm Chongqing
L'Hotel Wanda Vista hà 78 insiemi di hotel di lussu di sei stelle, chì sustenenu a ristorazione tutta a ghjurnata è i ristoranti cinesi (11 camere private, accolte 146 persone). Wanda Realm hà 263 stanze standard di cinque stelle, chì sustenenu un ristorante per manghjà tuttu u ghjornu (cù una stanza privata VIP, pò accoglie 228 persone).

Mercure Nanshan Shenzhen
Mercure hè un hotel persunalizatu mid-to high-end sottu u Gruppu AccorHotels francese. Attualmente opera quasi 800 alberghi in più di 60 paesi di u mondu. Ghjuntu in Cina, l'Hotel Mercure mischia l'eleganza francese in i sensi, dendu à l'ospiti una pura esperienza francese è un serviziu di prima trinca.


Tempu di posta: Sep-18-2020