A 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo

The 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo1

Cum'è una parte impurtante di a serie di mostre di hotel è spazii cummerciali Hotel Plus, l'Expo Internaziunale di Cuncepimentu è Forniture di l'Ingenieria Hotelera di Shanghai inaugurerà torna una nova opportunità per una crescita integrata. In basa di decorazione architettonica, cuncepimentu di ingegneria, cuncepimentu interiore, illuminazione è intelligenza, cumpresi hotel L'hotel Hotelex furnisce a mostra cù u tema di forniture di camere d'ospiti, biancheria, fitness è informatica di l'hotel è sicurezza passati à a seconda fase, integrata è ampliata cù a Mostra di Ingegneria è Design di l'Hotel di Shanghai, è hà cercatu di creà una gamma completa di soluzioni è una tappa per a piattaforma di Procurazione di a custruzzioni è l'operazione di l'hotel.

Suzhou Mdesafe Equipment Manufacturing Co., Ltd. cum'è una scatula sicura è fabricazione di mini bar, ci cunsacremu à fà di più persone per vede u nostru pruduttu di alta qualità, è impegnati à fà chì i nostri prudutti anu un postu in l'industria hotelera.

The 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo2
The 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo3

I prudutti esposti sò diversi, cumpresi frigoriferi di camere d'ospiti, armarii d'hotel, cassette di sicurezza, scatule finanziarie è cassaforte intelligenti per l'armariu. U pruduttu hà attiratu assai mercanti à piantà è capisce cù a so ingenuità unica, è a cabina era assai pupulare. E spiegazioni prufessiunali, autoritarie è meticulose di i pruduttori di i venditori in situ anu dimustratu pienu l'incantu di a marca di u capimachja di Mdesafe Safe, chì hà lasciatu una prufonda impressione à l'affari stranieri è hè statu ben accoltu.

The 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo4

U nostru cliente principalmente da l'Asia, l'Europa è u Paese di u Mediu Oriente, avemu CE, certificatu RoHS per soddisfà i so requisiti d'impurtazione, è un paese diversu cù un plug diversu, parechje dimensioni ponu esse persunalizate per esigenze di agente soddisfatti, è altre richieste di prughjetti sò facoltative. Per u mini bar, u nostru sistema di raffreddamentu à assorbimentu hè avanzatu in u mini bar di l'hotel, hè a megliu scelta per un hotel di cinque stelle, dispunibule in 4 dimensioni. A nostra cassetta di sicurezza hà assai stile per applicà diversi hotel stellati, avemu prughjettatu diverse direzzioni aperte per accordu cù a struttura di a stanza d'ospiti di l'hotel.

L'Esposizione di Forniture Hotel Shanghai di questu annu attira vigorosamente prudutti d'alta tecnulugia, à valore aghjuntu, verdi è à bassu carbonu per participà à a mostra, cuncintrendu annantu à mette in risaltu a fabricazione intelligente di a Cina è a nova maghjina di e marche chinese. Basatu annantu à questu, Medier sustenerà u spiritu artigianu tradiziunale, continuerà à innuvà è à riformà, è creà intelligentemente prudutti di alta qualità è di più alta tecnulugia cun ingenuità. Continueremu à allargà a visibilità è l'influenza di Medell in i mercati naziunali è internaziunali cù a nostra forza corporativa è i vantaghji di u pruduttu, è migliurà u valore di a marca.


Tempu di posta: Sep-18-2020