A 28th Shanghai International Hotel Supplies Expo

1a00ba9d27c9a9f3fc022a971878fdb

Cum'è una parte impurtante di a serie di mostre di hotel è spazii cummerciali Hotel Plus, l'Expo Internaziunale di Cuncepimentu è Forniture di Ingegneria Hotelera di Shanghai inaugurerà torna una nova opportunità per una crescita integrata. In basa di decorazione architettonica, cuncepimentu di ingegneria, cuncepimentu interiore, illuminazione è intelligenza, cumpresi hotel L'hotel Hotelex furnisce a mostra cù u tema di forniture di camere d'ospiti, biancheria, fitness è informatica di l'hotel è sicurezza passati à a seconda fase, integrata è ampliata cù a Mostra di Ingegneria è Design di l'Hotel di Shanghai, è hà cercatu di creà una gamma completa di soluzioni è una tappa per a custruzzioni è a splutazione di l'uttellu Piattaforma di Procurement

Suzhou Mdesafe Equipment Manufacturing Co., Ltd cum'è una scatula sicura è fabricazione di mini bar, ci cunsacremu à fà di più persone per vede u nostru pruduttu di alta qualità, è impegnati à fà chì i nostri prudutti anu un postu in l'industria hotelera.

3b668a5e050f979b5d8507451868a82a9478978

I prudutti esposti sò diversi, cumpresi frigoriferi di camere d'ospiti, armarii d'hotel, cassette di sicurezza, scatule finanziarie è casseforti intelligenti in guardaroba. U pruduttu hà attiratu assai cummercianti à piantà è capisce cù a so ingenuità unica, è a cabina era assai pupulare. E spiegazioni prufessiunali, autoritarie è meticulose di i venditori in situ anu dimustratu pienu l'incantu di a marca di u capimachja di Mdesafe Safe, chì hà lasciatu un'impressione profonda à l'affari stranieri è hè statu ben accoltu.


Tempu di posta: Aug-11-2020